Aktuální nabídka nejen vzdělávání pro firmy

Proč my?

Jistě, že si vzdělávání můžete objednat u mnoha poskytovatelů. Proč tedy vybrat naši organizaci?

  • protože jsme profesionální a féroví
  • protože máme seniorní experty a nabízíme kvalitu
  • protože s námi pomáháte rodinám v regionech, kde působíme, případný zisk vždy používáme na podporu naší hlavní činnosti

Přidejte se k nám na jednom z našich Kulatých stolů.

Proč? Protože na vás čekají tři hodiny inspirace a podnětů, připravené návody a nástroje k okamžitému použití a zajímavé kontakty v rámci regionu.

Vyberte si z nabídky našich školení.

Proč? Protože máme v zádech roky praktických zkušeností, projekty od malých po mezinárodní, zahraniční i lokální ocenění za inovace, dokážeme s nadhledem posoudit kde se nacházíte i ukázat cesty kupředu. Konkrétně, prakticky, s tipy z praxe, s ukázkami konkrétních dokumentů a up-to-date – my už máme implementovaný i nový Zákoník práce, pokud by se vám hodila pomocná ruka.

Témata, která již máme k dispozici, další ale rádi připravíme na míru:

  • Značka zaměstnavatele
    • Obsah školení: Jak na employer branding. Proč vůbec a kde začít. Od firemní značky ke značce zaměstnavatele. Konzistentní neznamená nudný. Zapamatovatelnost pro lepší výsledky. Hodnoty organizace v komunikaci slovem, písmem, obrazem i zážitkem.
  • Audit personálního oddělení
    • Obsah školení: Pojďte si s námi zauditovat svoje personální oddělení. Nemusíte nám říkat, jak jste dopadli, uvidíte ale, co vám chybí, jak vypadají standardy trhu a kde potřebujete podporu a vzdělávání. Ukážeme si, jak na práci personalisty, HR business partnera, manažera nebo ředitele. Jak jednat s vedením a získat podporu pro skvělé inciativy. Jak dotahovat novinky do konce a provázat poznatky ze školení do procesů. A jestli máte otázky, na které se ve firmě bojíte zeptat, sem s nimi. My se nebojíme odpovídat. Pozn.: Audit je možné realizovat jako komplet, nebo jednotlivé části např. diverzita.
  • Onboarding strategicky
    • Obsah školení: Onboarding začíná mnohem dříve, než se zaměstnanec dostaví na první den do firmy. Dokonce mnohem dříve než se dostaví na pohovor. A onboarding nekončí prvním dnem a dokonce ani s koncem zkušební doby. Jak na onboarding strategicky a s ohledem na specifika právě vaší společnosti, to se dozvíte na našem školení. A samozřejmě si odnesete detailní checklisty pro HR, personalistku i mzdovou účetní.
  • Nábor, který funguje
    • Obsah školení: Nabírat víc a dělat znovu a znovu to stejné – inzeráty, web, sítě, job days, referal program? Asi tušíte, že z toho nové výsledky nekoukají. Jenže jak vystoupit ze začarovaného kruhu a začít nabírat i přes složitou lokalitu nebo nižší mzdy než nabízí konkurence? Máme praktické odpovědi. Pomůžeme vám udělat krok zpátky a začít znovu a lépe. A tentokrát s podporou vedení, kterou si takový nábor zaslouží.
  • Jak zůstat v kontaktu s odcházejícím rodiče
    • Obsah školení: Nastavení procesů a vedení výstupního pohovoru tak, aby došlo k udržení vztahu. Nastavení administrativy, vzory dokumentů. Rozdělení benefitů. Udržení komunikace a s GDPR v pořádku. Podpora návratu rodičů.
  • LinkedIn strategicky
    • Obsah školení: Základní technické požadavky a porozumění. Vysvětlení fungování algoritmu a jak ho využít ve svůj prospěch. Vysvětlení mýtů kolem téhle profesní sociální sítě. Výběr firemní strategie. Základní přehled tvorby obsahu. Plánování a dosah příspěvků. Ambasadorství. Osobní profily zaměstnanců. Propojování. Skupiny. Diskuse.
  • Jak na flexibilitu pro personalisty
    • Obsah školení: FLEXIBILITA ZAMĚSTNÁVÁNÍ – jde o benefit a pracovní nastavení, které je kandidáty stále častěji žádáno a ke kterému musí stále častěji přistupovat i velmi konzervativní společnosti zkrátka proto, že vhodných kandidátů, kteří by měli zájem o plný úvazek s nulovou flexibilitou, je jako šafránu a situace na pracovním trhu se dlouhodobě nelepší. O většině možností jste určitě alespoň okrajově slyšeli, ale spousta pojmů je cizích a panuje velmi nejasná představa o jejich významu a použití. Dozvíte se, jaký je rozdíl mezi flexibilní a klouzavou pracovní dobou, jaké jsou právní limity remote zaměstnávání nebo sdíleného pracovního místa. Projdeme si nároky na home office a jak na něm vydělat jak na straně firmy, tak zaměstnance (a jasně, že ho umíme nastavit s ohledem na nový Zákoník práce).

Čeká vás jednání, které je výstupem z komfortní zóny? Konference, prezentace, schůzka, natáčení? Jsme tu pro vás 

Kromě školení a konzultací nabízíme také přípravu vás nebo vašich manažerů na důležitá jednání, vystoupení či prezentace. Umět mluvit, nebát se pódia, kamery nebo jednání s vedením třeba z mateřské společnosti? Není problém. Naše skvělá moderátorka a videomentorka Veronika Senciová se vám bude věnovat individuálně nebo v týmu, online nebo osobně. Stačí napsat, co přesně řešíte a najdeme společnou cestu k  úspěšnému a pohodovému vystoupení.

CENÍK

Ceny otevřených školení jsou zveřejněné vždy u konkrétního školení. Sledujte náš web, nebo se přihlaste k odběru newsletteru.

Ceny školení na míru vycházejí z nákladů na lektora a informace, zda bude školení realizováno na dálku, nebo preferujete školení přímo u vás ve firmě. Například tříhodinové školení na míru bez dotační podpory pro maximálně 10 zaměstnanců firmy stojí  35.000 Kč. Součástí ceny jsou i vzory dokumentů a možnost jedné dodatečné konzultace. Doprava je kalkulována jen u tréninků, které budete chtít v místě. Celkovou kalkulaci s ohledem na téma, rozsah a případné cestování rádi dodáme, stačí poslat nezávaznou poptávku.

Individuální konzultace strategie HR pro vedení společnosti/seniorní zástupce HR –  15.000 Kč/konzultace. Cena zahrnuje přípravu, 90 min samotné konzultace a následné zaslání bodového zápisu ze schůzky.

Videomentoring a příprava na vystoupení/prezentace/jednání naceňujeme taktéž dle rozsahu, základní cena je 15.000 Kč/90 minut v případě jednorázové konzultace.

U rozsáhlejších projektů je cena k jednání.

Představení našeho týmu najdete v záložce O nás.

Kontaktovat nás můžete telefonicky nebo vyplněním formuláře dole na stránce pod kontakty – stačí kliknout ZDE.